پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
2579
-
الف
+

مروری بر آخرین خبرهای فرهنگی هنری

در این بسته خبری، مروری بر آخرین خبرهای فرهنگی هنری خواهیم داشت.

در این بسته خبری، مروری بر آخرین خبرهای فرهنگی هنری 24 ساعت گذشته ایران و جهان خواهیم انداخت.

به گزارش آی‌فیلم، سریال «نجلا» به کارگردانی خیرالله تقیانی‌پور در ۱۵ قسمت برای پخش در ایام اربعین حسینی، از شبکه سه سیما آماده می‌شود. در این سریال بازیگرانی چون حسام منظور، ملیکا شریفی‌نیا، سوگل طهماسبی، هدایت هاشمی، سیدمهرداد ضیایی و آزیتا حاجیان به ایفای نقش می‌پردازند.

سعید سعدی تهیه‌کننده سریال «بچه مهندس» گفت: قرار است «بچه‌مهندس۴» ساخته شود؛ فعلا فیلمنامه سریال برای فصل چهارم در دست نگارش و یک سوم آن نوشته شده است. این سریال در ۳۰ قسمت تولید می‌شود و درحال حاضر هم در مرحله پیش‌تولید هستیم.

صفحه «عصر جدید» در اینستاگرام، فراخوان شرکت در فصل سوم این مسابقه را منتشر کرده است و از علاقه‌مندان در سراسر کشور بدون محدودیت سنی دعوت کرده تا در این مسابقه شرکت کنند.

حسن ریاحی، با صدور حکمی از سوی معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، به عنوان دبیر سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر منصوب شد.

چهل و سومین جشنواره «میل ولی» آمریکا، میزبان فیلم «بندر بند» به کارگردانی منیژه حکمت خواهد بود. جشنواره فیلم «میل ولی» یکی از ده رویداد برتر سینمایی ایالات متحده در فهرست نشریه اسکرین اینترنشنال است و در این دوره به دلیل محدودیت‌های کرونایی، در شکلی ترکیبی (فیزیکی و مجازی)، از تاریخ ۸ تا ۱۸ اکتبر (۲۰ تا ۲۷ مهرماه) در ایالت کالیفرنیا برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

آخرین خبرها از دنیای سینما و تئاتر

مروری بر تازه‌ترین خبرهای فرهنگی هنری

مروری بر آخرین خبرهای فرهنگی هنری

ا.ا/ س.م

نظر شما
ارسال نظر